tonat håret

tonade håret igår efter de köpte jag mjukglass med macke<33 tess o klas . Är med tess nu o ser på film puss hej//angelicatonade håret igår efter de köpte jag mjukglass med macke<33 tess o klas .
Är med tess nu o ser på film puss hej//angelica

...

är med macke nu ska dra ut puss hejär med macke nu ska dra ut puss hej

de e typ ''sommar''

de e typ äntligen sommar ahahaah as varmt ute iaf ska var med macke nu så måste fixa mej<33de e typ äntligen sommar ahahaah as varmt ute iaf ska var med macke nu så måste fixa mej<33

...:)ahhaa

har typ varit med markus hela veckan men aja har nyss käkat (stavning) och saknar markus var med han tidigare idag och hoppade studsmatta igår ramla jag med hans långboard ahaha duktig tjej vi for till macken även idag o köpte dricka o glass eheheh har varit med markus typ hela veckan vi  hoppade studsmatta idag,  igår ramla jag med hans långboard ahaha duktig tjej vi for till macken även idag o köpte dricka o glass eheheh

var med markus igår

var med markus igår as najs asså vi var ute och grillade korv i skogen sen så skulle han kanske sova hos mej men de gick typ nt men aja ska kanske vara med han idag men nu måste jag klä på mej puss hejvar med markus igår as najs asså vi var ute och grillade korv i skogen sen så skulle han kanske sova hos mej men de gick typ nt men aja ska kanske vara med han idag men nu måste jag klä på mej puss hej

<3

najs dag vi hade inga lektioner vi lekta lekar och vi fick rulltårta med sprutgrädde på (inget med bilden att göra)najs dag vi hade inga lektioner vi lekta lekar och vi fick rulltårta med sprutgrädde på (inget med bilden att göra)

:)

var med markus igår och han tog min muffins hatar dej hahahaha ne skoja älskar dej bby<333333333333333var med markus igår han tog min muffins hatar dej haahhahaah skoja älskar dej bby<33333333333333333 (vet bilden är ju snygast haahahah)

;)

tjo alla sötnosar har nyss duschat och sitter vid datorn just nu ehehehe senare ska jag gå o lägga med ;)) hejdåhej alla sötnosat har nyss duschat nu sitter jag vid datorn snart ska man väl gå o lägga sej  känner mej trött hehehehe ;)))<33

var med ÄLSKLINGEN IDAG<3

var med markus<3 och anton j idag ehehe rättså kul i gullänget (stavn)var med markus<3 och anton j idag i gullänget (stanving) de var väl rättså kul elr ah kul =)

idag blire begravning

 idag ska jag på begravning i typ en timme sen så sitter man väl vid datorn på kvällen ska jag på kalas puss hej idag blire begravning i en timme sen så sitter man väl vid datorn och på kvällen ska jag på kalas ;)<33 puss hej

var med macke o tessan

var med markus o tessan idag sen for vi ut med sofia och amanda salem kul ;)<3var med markus och tessan idag sen for vi till amanda salem och sofia de var kul.

stan idag

hejsan gör alla ska på stan senare och kanske vara med markus<3gör alla ska på stan senare  och ksk vara med markus<3