juuue

skolan idag var väl sådär , gick föresten på stan igår plus idag ah trevligt att veta !

tisdag

öj hallå där precis nyduschad men sitt bara vid datorn tidigare idag var jag med amanda o isabell sjukt kul å träffa dom 
 

Onsdag

Onsdag idag inte gjort nå speciellt idag och inte bloggat nå heller men har nyss duschat o vet inte vad jag ska skriva så


åhh :(

vill ha världens finaste byor men dom är väl såklart slutsålda nu..haha så typiskt mig o komma i sista sekunden :) aja första skoldan idagvar ju helt vanlig osv

Hej

Vart på stan idag hihi dan innan skolan börjar och jag fick med mig 2 spetslinnen tänkt köpa en eyeliner med men orkade inte , imorgon börjar skolan Asså jag orkar inte:////:/:/:///l">inte:////:/:/:///l


Åh

Fan kan inte sova så kan ju blogga ist men drar till stan imorgon YES <3333


döööööööö...

vill fan fara till stan ju får se om jag vakna i tid imorgon så kan jag ju fara vill ha massa saker :( sen är vi ledig 
 

Städade sminkbordet

Tänkte att ser var dags


Bajs

Är as trött -.-


Ööhhj

Inte gjort nå speciellt idag bara tagit det lugnt jaja vaknade halv1 typ bästa känslan när man får sova ut <33
Aja sen duschade jag o sminkade o fixade mig a det ä allt


Gaaaaasch

Köpte dom hära skönheterna av Sanna idag är as nöjd :))))


söt jag är :)

fin jag är ahahah

OMGOMGOMG

Hittat världens finaste skor seriöst är dö kär i dom åh ska köpa dom snart :)))

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/2577819/images/2013/pic_50e31a979606ee72c0c4f283.jpg" class="image">