oj ursäkta mig

ingen uppdatering idag utom nuråå men har vari me markusbejb<3 imorgon har jag bajsskridskor suger men a

FAIL BILD.

 


svar.

typ pannlugg,duvar as gulligt och snygg även coolt, du passade värkligen i det :)

När ska du klippa dig ?

svar men komma aldrig hända jag ska klippa sne lugg right?

 

 


hur ska jag klippa?

eftersom jag sagt att jag ska klippa sne lugg men vet nt hur jag ska klippa mig hjääälp

1

eller

2an

kanske nån mittimellan båda e sjukt snygg men.


vill nu..

åh längta tils jag ska klippa mig för vet precis hur ska klippa sne lugg  

åhå:(

längtar som fan tills sommarn fast är typ ett halv år kvar men komma bli bäst

bilder från sommarn 2010


hellu

har tråkigt jöe finns inget att göra men har träning sen föresten vill jag ha maxmat blir galeeeen

mjao..

var på badhus me issa o antonia träffa markus där a men senare drog vi hem åt sen for jsg te isabell   

aw

du är grymt snygg o allt :)
kan inte du lägga upp en video hur du sminkar dig :)
btw, älska din blogg sötnos!:)

svara gärna i ett inlägg

svar haha tackk (:

kanske men asså det är ju inget speciellt som jag gör haha

bra de :))


hahha

HAHHAHHA, ni kunde väl fan ha gått hem?! inte långt precis :S

svar a det vet ju du :) du ju oxå var jag bor störd..


svar

hur fixa du dtt hå sådär

heftigt är det ialafall

svar haha inget särskilt jue har bara hårspray .


HERE I AM

ska va med isabell nu pussar

fuck you -.-

är skit sur just nu

skärp er

kommenter mer här hejdå.

nerrå inte alls jobbigt

var me isabell som vanligt misssade bussen kl 3 så vi vänta på änget te halv 5 kul elr nt fett jobbigt alltså

imorgon har jag skidor hatar de :D


svar på kommentar

Har du grått hår,det visste inte jag :O men jag tycker att du borda färga håret brunt <3333

Btw älskaar din blogg :)

svar HAHA NEJ? har ju de som naturliga så nej

taack :D


badet

hade bajsbad idag det gick ju bra men efter så var jag med antonia o isabell vi gjorde smoothie

gamm bild


Nicki Minaj - Super Bass

grymt bra låt


isabell<3

var me isabell idag hade skit kul såg på film gjorde snöbollar haha älskar dig gumman

ska ksk va me henne imorn me


maxmat<3<3<3<33<3<3<3<33<3<33<3

åt på max idag så jävla gott alltså sitt nu på rummet o ha ont i huve sen ska jag nog va me isabell

föresten fick jag tbx matte provet igår fick 28/31 nöjjd shey hahaha. gick på stan idag btw köpte 2 tröjor

love tröjan


HAHA IDIOT!

cooling du e ful fan

svar du som nt ens stå för vem duä jävla särbarn


haha söt?

aja snabbdag idag nt för för man gjorde nå särskilt men e med markus nuu!


svar

a fast då kanske du borde tänka på att inte härma andra också? :)

svar men hur vet du att jag gör det anonym? jag brukar nt göra det förutom om jag köpt en tröja som jag nt vet att en annan köpt.


ville bara säga

att jag hatar folk som är wnb em som om man har samma frisyr som en samma kläder o som klipper sig samma som en

om ni fattar vad jag mena


JAG ORKAR INTE!

jag har tre läxor plus ett prov jag orkar fan inte allt provet är imorn så

HATA HATA HATA!

skit vad jag hatar elr rättare sagt hatade min korta lugg  

ful bild från sommras



borde jag?

har funderat ett tag på o klippa sne lugg men ärligt borde jag, jag mena det är ju så förnannat snyggt men tänk om man blir onöjd

SVARA VAD NI TYCKER!!!!!!!!!


AHAHAHHA ojsan

typ 2 månadersen jag la in 30 dagarslistan ska försöka göra klart den osv

aja var med bästavän idag vi gick till änget o kolla på sumba   


imorgon jue..

imorgon ska jag typ vara med moa p och isabell kulkul

var med markus idag gjorde nt mke var oxå med antonia o isabell spela wii


HALLLLÅÅÅ DÄR.

VAR ME ISABELL O ANTONIA KUL KÖRDE WII O SPELA WORDFEUD

HERÅÅ


kommentera bättre

tjo tycker ni ska kommentera bättre för då uppderar jag bättre

hur som helst så var jag med markus efterskolan gjorde knappt nå  

kommentera om ni undra nått


vgfbnhjh

hellu första skoldan dryyyg men jaja var me antonia o issa efterskolan helgrymt gjorde inget typ körde singstar

haahahhahaha 


svar på kommentar.

har du någon parfym isf vilken svara i inlägg om du orkar

ja den heter evidence 



nyduschad

Har precis ätit nudlar med hejdåååååå   

FIN BILD HAAHHAHAAH

var med markus isabell o matilda idag hade kul såg på film o  

får en bild sen sommras usch hatar håret


as lång den blivit

haha min lugg har väx as mycke sen sommras

kul :(

hej alla läsare har tråkigt som vanligt hahaha ska nt göra nått idag typ puss

här har ni

här har ni bild på lösögonfransarna ser cp ut men

förlåt

ni får lösögonfransarna bilder imorn

Dag 10: En bild på någon du tycker är väldigt snäll .


hallå där

hejsan det har ju varit sånt tjat om lösögonfransarna men jag har satt fast dom så blir bild senare

aja idag har jag nt gjort ett skit kul kul hejdååå puss!


svar

Fan vad tjock den där Isabell är

svar men hållkäften jävla idiot hon är as fin-.-

plus om du nu tycker kan du erkänna vem du är?


mysmys

såg på pippi me isabell haha så bra asså var me isabell förut idaag me chill


bästavän

ville bara säga att jag har värdens bästavän älskar dig mest

 

 


stan

var på stan idag me isabell köpte 3 tröjor och ett örhänge

älskar dig<3

 


svar på kommentar.

Asså varför tror du att du är så himmla cool och snygg med tuperat hår? du gör det på helt fel sätt,och alla tycker att du är snobbig och att du är wnb sanna magnusson,

svar var ju nt ens klar med de jävla cp

+ kan du skriva vem du är oxå


svar på kommentar.

vart köpte du lösögonfransarna??

svar har 3 st 2 från kicks och 1 från hm


LEEJOOOON.

he bjuder på bild på tuperade hår  pussar på er!!

 


svar på kommentar

Hej,sjukt bra blogg du ha asså
Du passar sjukt bra i tuperat hå gmn<3
Funderar du aldrig på ha tuperat hår lösögonfransar och lösnaglar?:)
Du är iaf sjukt fin och har en grym blogg,är du släkt med Sanna Magnusson eller eftersom ni är sjükt lika och snygga,önskar att jag var du!

Älskar dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3

svar å kul å höra!

haha okej komma ha många ggr

jo ska de nån dag fast inte lösnaglar dårå

aw tack ♥, haha nej jag är nt släkt med sanna jaså är vii?

asså aw!! gulligt


EN BILD PÅ MIG WIHOO

hellå där är as seg idag måste duscha snart klockan är typ halv 3 o vakna halv 12

hur som hälst händer det väl inte ett skit idag sååååååå


blaabla..

hej alla fans haha skoja, sitter och har as tråkigt är hungrik haha? kan nt äta nått nu

har suttit o degat i flera timmar typ :( är typ as trött men vill nt sova  


men åh:(

hej har absolut inget å göra kollar bloggar bara finns typ inget å skriva ändån så

bjuder på gamm bild


svar

hur lång tid tar de att fixa dig på morgonen?

svara i inlägg

svar 20 minuter typ



mormor

om en tmme drar jag till mormor o äter där uppdaterar efter de

puss