halloween

juste det är ju halloween idag nejmen klart jag inte glömt bort de så tänkte egentligen var ed några men de sket ju sig så jag for till antonia och vi sminkade oss väldigt fina kan visa bild sen :-)

nån ?

nån som skulle vilja göra en  design åt mig suger ju på det o så så kommentera isf :)
 

stan

gick på stan idag , men jag är ju så sparsam så köpte inget haha eller jo en kaka hihi :c aja så har min dag sett ut  
ser störd ut men 

hola :D

kan ju allt om spanska .... hahah ...eller?
men är så fruktansvärt trött ju ops vill inte sova!!!! 

kommentera bättre/mer tack:)

läs rubliken :) , jag vill att ni kommenterar mer för då blire roligare å blogga mer så då bloggar jag bättre 
ful jag är osminkad o obäddad säng 

varför??

varför måste det finnas snö egentligen ? usch hatar det bara kallt huvva men hoppas det försvinner innan halloween :) förresten så har jag bara tagit de lugnt idag finns inget å göra 

lov!!

vi har ju fått lov elr a fick det i fredags men det känns underbart en fast det bara är i en vecka , men nu ska ska jag gå o fixa håret :)

Fuuuuuuckkkk!!!!

Åh är skit trött orkar inte med bajs skolan -.-


Blä

Är skit trött och mår illa :(
Tränar bara inför läxan och jag tänkt på en sak vill börja spela mw3 haha blir fett sugen


Hellow

Var me Markus i några till igår var ju as Nice ;)