fett chill

igår kl 6 typ kom isabell till mig senare kom markus vi drog till antonia sen gick vi till frendo och chilla där

What are words<333333333333


tör lördag


yes

har grymt tråkigt ska ksk vara med isabell:-)

awesome

nyss ätit butterkaka as gott ska iaf föra läxa och bada nu

pussar!♥


stan med isabell idag:D

köpte även en mars choklad och fika


nyss vari ute:p

varit nyss ute elr a en timme sen typ men var med kevin markus therese.efter skolan idag for jag på stan osv sen var jag med markus babe o då åt vi kebb  o drog ut sen:p härlig dag

dagens

tröja - ginatricot

tights - H&M


trååååååååååkarr.


jajemen!!

sitter med färg i håret just nu !!!!!!

WTF?!?!

idag åt jag på max åkta dit på moppen lämna hjälmen ute sen när jag kom ut

JAG- DEN ÄR BLÖT

AMANDA- DEN ÄR BARA KALL

JAG TOG- PÅ MG HJÄLMEN OCH SÅG ETT ÄGGSKAL RMMLA UT

AHAHAH JAG HADE ETT ÄGG I HJÄLMEN NÅN JÄVLA IDIIOT HADDE HETT DIT DET HADE ÄGG GULA I HÅRET

ha sur jag blev


fest!!!!!

haha chiit fan vad kul det var igår jag antonia amanda sovde över hos issa hade as kul

vi såg på film i rymden finns inga känslor ägde  vi klevupp halv 8


lyssnar på musik.


ajdåå ://

inte uppdaterat nått men har nt orkat elr så

svar på kommentar

har inte du kort lugg?

svar : jo det har jag men gillar nt å ha de her den åt sidanför den börjar bli ganska lång   


dagens

tröja - kappahl

byxor - lindex


har as tråkigt.


dålig uppdatering :/

skabättra mig men ska dra uppnu ob se på tv puss hej <3