heh

måste snart gå och duscha osvosv och kanske ringa isabell var med henne igår najjs kväll varje gång 

UEEEHH!!

är VÄLDIGT less och trött på skolan så jobbigt men får väl bara bita ihop går ju trotsallt bara 1½ vecka jue ochpå torsdag har jag riddardubbning tråkigt säkert men l

;////////

har jätte ont i halsen och i nacken snabbt och klgit inlägg men

vaava?

ni har väl nt glömt att ställa fram klockan??

haah hur som helst var jag ute och cyklade med isabell och antonia :D

 


hejsan

har haft cp dryg dag idag varit as trött och spela sims

ajdååå

har nt uppdaterat nåt i mars känns det som men ska bättra mig aja pussar 

sorry

nt bloggat på ett bra tag nu men ska försöka bättra mig men har prov nu o så gick till macken efter skolan iaf

svar .?

Din blogg blir bara sämre och sämre eftersom du aldrig uppdaterar..

svar ok


converse

tjuue idag så köpte jag ett par vita converse och en tröja

conversen tänkte jag egentligen köpa i svarta men icke såå


hihi :**

funderar på att kanske göra ett videoinlägg men bara kanske så ni behöver inte förvänta er nått   

HAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

JAG OCH ISABELL ÅKTE SLALOM IDAG SEN SÅ HÄNDE DET ÄR

Hahaha jag och. Isabell åkte i liften sen så vinglade jag så vi ramla av liften hahah jag tappa skidorna vi fick typ panik så vi måste gå ner från familjebacken en snäll tjej åkte ner å hämtade skotern så vi fick åka skoter upp till långben

HAHAAHAHHAHAHA VI ÄGER


tonat ^^

tonat håret kan visa bättre bild sen


döööööööööööööör!!!!!

har så satans ont i huvet måste ta äckel alvedon nu   känner mig helt ofresh just nuu   

svar

Du är ju fin i vilken färg som helst,du passade jätte bra i brunt :)<3

svar men tack du :3 tro jag tr svart ändå


SÅTHE ! ! !

har fåt min nya säng skön ären oxå men ä ty sjuk elr lite så nt uppdatera påtal om uppdatera så ska jag bättra mig

tyck ni?

jag vill färga mitt hår nå färg vilken färg tycker ni kommentera förslag :D mitt hår är så utvättat så man ser utväxten


chillar.

tare ba lugnt just nu ska sätta upp min nya säng imorn

 


hallo

haft as chill idag i bjästa faila med att hoppa i hoppet men