e med markus o kevin o rappe kul nåja fan vsd tråkigt vi hade i skolan typ bara 4-5:orna var där


köpt skot te skolavslutngen o iår blev jag nöjda med dom (Y)<33


grattis syster hoppas du får de bra på din födelsedag (Y)<333


nyss ätit frukost undra vad mag gör idag då mer en att sitts inne jag har målat lite hehe men de blev fail plus så slarva jag


satt på mej rosa löshår hehehe ugly bild men ni för nöja er


sitter å äter naturgodig mums<33


uuh var as svättig när jag kom hem så hehe duschade gjorde lite matte sitter nu vil datorn vettefan vad jag ska göra nog vara med Markus ikväll aja ska spela sins nue puss!<3


nyss duschat var med macke förut men han drog


ska dra ut nue med markus tessan hehe trevligt haha lol asså denna vecka är så jävla dryg (noob bild)

hinner nt bligga måste u nue nt fixat håret men skit i samma

 

puzz//anne<3


måste träna på flöjten ska spela på skolavslutningen har nt köpt nånting till de får ju panik ska gå på san nån dag men ska dra ut imorrn kväll kännner mej jätte social


.


äntligen klar för att gå ut hade utv idag hatar de verkligen ...<33


gjort engelskan klart nu entligen cyklade med markus hem saknat han ;*<33vad ska man hitta på för skoj imorn då mer en utvecklingsamtal


var ute med markus ock therese najsgt skulle göra läxa men what ever ...tråki skoldag hehe :* nå över morn ska markus komma


ska snsrt käka sen dra ut nog nån man kan va med i veckan


sämsta dan ever regnade ute idag håret blev helr förstört vi cyklade te själevad ramla me cykeln och mer pala fan inge mer

hehe hittade ingen bra bild

nån mer än jag som tkr dom hära är jävligt snygga? dreglar ...:o


I know who you are

l

you are so wonderful baby one minute it feels like an eternity

you are so wonderful baby one minute it feels like an eternity

vakna typ 9-10 idag satt på tv sen åt frukost klädde på mej o var med tessan nu e jag med markus vi ska vara ifred nu


måste träna läxa do anything other than the palla....

måste träna läxa do anything other than the palla....

har nt hummit blogga men aja igår var de bån jävla räddningstjänst

imorrn ska jag bada med markus o dom anda vene vad som händer sen e iaf skit hungrig nuu .hade träning igår markus följde med på den. hinner nt skriva måsta göra läxa ses //anneimorrn ska jag bada med markus o dom anda
vene vad som händer sen e iaf skit hungrig nuu .hade träning igår markus följde med på den. hinner nt skriva måsta göra läxa

ses //anne

lagg där nere

var i hallon badet idag najsigt med markus kevin greta tessie<3 osv imorrn har jag räddningskäns då får jag åka brannkår var i hallon badet idag najsigt med markus kevin greta tessie<3 osv imorrn har jag räddningskäns då får jag åka brannkår

 

plus markus skor på bilden


fiskade(Y)

hejsan sötnosar var å fiskade idag de gick ju sååå.. bra haha nejmen har nyss käkat ändå e jag så jävla hungrig? på onsdag har jag kevin markus greta osv räddingskänst (stavning) längtar men ändå intee ska smsa markus nue så ses bye//angelicahejsan sötnosar var å fiskade idag de gick ju sååå.. bra haha nejmen har nyss käkat ändå e jag så jävla hungrig? på onsdag har jag kevin markus greta osv räddingskänst (stavning) längtar men ändå intee ska smsa markus nue så ses

bye//angelica

fiskade(Y)

hejsan sötnosar var å fiskade idag de gick ju sååå.. bra haha nejmen har nyss käkat ändå e jag så jävla hungrig? på onsdag har jag kevin markus greta osv räddingskänst (stavning) längtar men ändå intee ska smsa markus nue så ses bye//angelicahejsan sötnosar var å fiskade idag de gick ju sååå.. bra haha nejmen har nyss käkat ändå e jag så jävla hungrig? på onsdag har jag kevin markus greta osv räddingskänst (stavning) längtar men ändå intee ska smsa markus nue så ses

bye//angelica

söt bild vet =)

asså shiit vad veckan gått fort haha. tack tess o macke ni gjorde så att jag fick en bra födelsedag den skulle även varit bra utom mer men exra bra med er.var med markus idag med.Vi hade ett prov idag tränat 2 gånger gick så ... aja ska typ ha fest på lörda macke o jag bestämmde några kompisar . macke o jag hade kul idag fniss*asså shiit vad veckan gått fort haha. tack tess o macke ni gjorde så att jag fick en bra födelsedag den skulle även varit bra utom mer men exra bra med er.var med markus idag med.Vi hade ett prov idag tränat 2 gånger gick så ... aja ska typ ha fest på lörda macke o jag bestämmde några kompisar . macke o jag hade kul idag fniss*

första skoldan blää :(

usch vad lovet går fort skola :( men aja i morgon fyller jag år jag blir ju en stor flicka (Y)<33 heheusch vad lovet går fort skola :( men aja i morgon fyller jag år jag blir ju en stor flicka (Y)<33 hehe