urkestern

idag i skolan skulle vi vi få välja att ha för instrument valde klarinett och saxofon läraren sa att de passa  utmärkt på mig osv.

svar på kommentar

vad har du för hårfärg

btw älskar din blogg

svar: mörkbrun. aw !! 


ska lägga mig nu


maaax

tjobre nejmen åt på max me therese o greta köpre lyxskake o maxbox? sen gick vi på stan


dagens

tröja - kappahl

tights - LINDEX


hellu<3

har nt haft mycke tid o blogga men komma göra det på helger o efter skolan.

jag gör ingenting just nu vill ha en lyxshake men hehe aja !!♥


svar på kommentar

älskar din blogg puss<3

svar : awwii tack,kram:*


badhuuuus

hej allabloggläsare

var på badhuset med greta,therese markus och kevin + några till

 

hade skoj där greta for vid halv 4 menadans vi andra stanna till kvart i 5 bara för dom stänger 5 så gick vi på stan i en timme

 

sen drog vi till mig


vars är du? o.O

har sökt igenom hela rummet hittar nt minneskortet till cameran

ger up porka nt söka kommer väl fram nån gång


skogen :(((((

idag skulle min klass o 5a gå till åsberget  iaf var hur jävladrygt som helst

vi gick 5-6 kilometer hade skavsår, när vi gick dit var de bara uppför

åh höll på döö!!! :@ 



hihi^^


haha :(

har nt hunnit bloggat så mke men skola nivet

aja imorn ska jag och minklass till... kom nt ihåg vad det heter iaf komma gå 5 kilometer


första skoldan

skola idag var rätt okej bättre en jag trodde

på onsdag får jag välja istrument blir kul

såg ut såhär idag

linne - ginatricot

kofta - lindex

byxor - lindex


OMG!!

SKOLA IMORN SÅ JÄVLA KUL ELLER INTE ://

 

FÅR IAF TRÄFFA KOMPISAR

SAKNAR DIG THERESE KUL FÖR HENNE SOM NT HA SKOLA IMORN


svar på kommentar

asså herregud.

jävla fjortis fan!

du är typ wnb sanna m usch-.-

asså lägg ner allt,du är bara jävligt bitchig-.-

svar: asså-.-

jag klär mig som jag vill.

k bry

som sagt vrf bryr du dig ens

skriv vem duär ist jävla cp

bitchig ? ska du säga som måste skriva en jävla onödig kommentar

ska jag lägga ner som jag klär mig hahahaahha skulle nt tror de



dagens

t-shirt - H&M

byxor - H&M


redigerade

VART LITE FAIL MEN

5 SAKER JAG VILL HA

1. årskort på gallerian (nt för det finns men)

2. lös hår/hår förlängning

3. leopard skal till mobilen

4.gooooodis

5. pengar

 

 

BARA FÖR JAG HAR TRÅKIGT


dagens

linne - ginatricot

tights - H&M


tråååkat

vet nt vad jag ska göra idag hm? o.o

var hos mormor igår iaf


dagens

varit borta så hR NT KUNNAT GJORT DE MEN SÅHÄR SER JSG UT IDAG

linne - H&M

byxor - kappahl

kofta - stadium


dagens

asså klädde ju nt på mig nu men har nyss fått spegeln så tjalalala

tröja - vene vad jag köpte den

shorts - kappahl

tights - ginatricot


skulle vara kul o höra vad ni tycker


staaan!!!

gick på stan me mamma köpte en t-shirt,en tröja,ett par byxor och ett par tights

svar på några kommentarer

ditt hår är as fint kan du filma på dig?

svar: tack:o, vrf skulle jag filma?

 

fina du di hår är fint

svar: tack:D fast det är nt fint.

 

fin,visst äru fjortis

svar: hahahahaha fjortis helt seriöst? jagär nt fjortis

 

du är jätte ful hahahahha

svar: k.

 

 


söt elr?


ohboy

drack just oboy och åt en macke mums ppå de

sminkning

ny sminkad

polly

sitter här och äter polly

duschaa

skaduscha nu hehe vaknade 11 idag

peeeeeengaaar

omg..omg..omg.. måste ha pengar frågan är hur?

måste på stan PPPPPPPPPPPAAAAAAANNNNNNNNIIIIIIIIK!!!!!!!!!

VILL JU HA ringar,kläder o sånt


svar på kommentar

låter kul de :D<3 du är skit bra på bloga

 

svar: mm , åh tack ;)


orkar nt göra nått


kläder

allt på stadium


stan

var på stan idag med markus,therese och emma

najjs ändå köpte 2 saker


ska se på tv


svar på kommentar

men det spelar ingen roll ju du är hur söt som helst och din blogg är as bra<3

svar: naw tackså mycke, kul att du gillar den


förlåt för suddig bild^^<3


lalalla

idag har jag bara tråkat osv

helu

vet nt vad jag ska göra idag hm?

söt skalbagge elr?

den var halv död :/

tröja

hehe bara en karate tröja men :)

ringen

här är ringen när jag har på mig den ^^

tv

ska se på tv nu elr nått aja hörs

äter b&j


skärpning

dåligani är på att kommentera :(

om ni kommenterar bättre så uppdaterar jag bättre med :D


dator :D:D

sitter vid datorn vi inte vad jag ska göra :((

brudarna

har varit med brudarna idag riktigt awesome ju

älskar er otroligt mke det vet ni-

måste göras om 


bilder




Macken

var på macken med Therese och Emma :D
Vi hade as kul.

kommer in fler bilder senare :)


svar på kommentar

Har du pullat?
Svara, du svarar på allt.

svar: vadå pullat? o.O?

brudarna

hej alla bloggläsare
är iaf med tjerna ska kanske gå till macken :D


svar på kommenar-tack<3

hej din blogg är bra fina  bilder har du med<3<3<3

svar: aw tack, kul o höra<3 :*


bongo

var på bingodogav tråkhet hehe vetnt vad som händer imorn antigligen kompisar

vet ni?

kom just att tänka på att på onsdag är det bara 2veckor kvar till skolan asså hela sommarlovet har gått fort :(

SVAR...

tjo snyggich

HUR FAN KSN DU VARA SÅ JÄVULST SNYGG OCH INTE DELA MIG SIG TILL SIN BÄSTAVÄN FÖRKLARADET? TACK

SVAR: hej snyggast före fösta så är du snygg om du delar med dig så gör jag de puss<3

 

låter bra de

svar: jajamen<3

 

vad avskyr du mest?<3

svar: fullisar och peddon osv<3

 

men ge mig!! <3<3

om du ger mig ditt utseende<3

 

tycker iaf du är jätte söt<3

svar: oj tack så mycke


vilken är din favourit affär?

svar ginatricot lindex osv alltså klädersaffäret

 

 


FRÅGESTUND


SIMS

sitter vid datorn med mjukis kläder å ska spela sms byee

DDDDAAAAMMP

FICK LITE SÅDÄR HALV DAMP IGÅR KUNDE NT LOGGA IN PÅ BLOGG.SE HEHE

kläder från sundsvall

ringen<3


sundvall

kommit hem från sundvall nu köte 2 linnen en tröja en ring och ett halsband (bilder sen)

iaf åt på mcdonalds gott juu


hahaha

tjock jag ser ut i ansiktet men men skase film nu

idag

nt bloggat nått idag tänkte görade imorse men jag måste stänga datorn då måste ät nu iaf

regn

var med markus ikv  chill sådär aja sen for han hem

film

såg på en film å är as trött nu sökte bland 86e24 filmer aja blev en snapp uppdatering

igår(Y)

fick ett par skor igår aja efter de kom markus  vi chillade osv han tänkte sova men de blev inget ska iaf till sundsvall te veckan

ååå vill!!

vill fara på stan måste hakläder skor osv ååmåste måste måste

markus

markus måste ser dig snart nt varit snart på 2 veckor :((

syster*

syster fan vad jagsaknar dig bebo måste fan vara snart . tänk snart 8års vänskap älskling