tagga nurå

ska åka slalom imorn taggad som fan fast komma faila men 

stek bild


hehehe :D

idag fyller minn storasyster 16 år grattis till hon men jagklara faktiskt graderingen oxå så nnu har jag brunt bälte  

vet att håret ser förjävligt ut men tuperade o var nt färdig med de så


felåtttttt

sry att jag nt uppdaterar nå bra

gradering <3

hade gradering idag var as nervös men a iaf ikväll far jag till isabell och sover där nujjs 


jag saknar dig

såg jag saknar dig filmen idaf fett bra lite sorglig men a

WIHOO

nt gjort ett  piss idag vi var ji iaf lediga :D (Y) for nt te stan o köpte en kofta

ren spegel jao


dagen

varit med isabell idag vi bakade cupcakes riktigt goda vart dom kan ksk visa bild sen men iallafann så måste vi läsare kommentera bättre det är ett måste

tjatja

har köpt enn mascara idag nt gjort mke mer vari me isabell

grattis älskling

grattis min älskling ha en bra dag

love you gubben


baablablaa

tja dålig uppdatering nt tänkt på blogga men alla <3 dag idag så på skolan hade vi elevensval skojigt osv sitter framfär datornn och ska gör läxa byee bye

öh?


Varför gör du som Malin?
svar vadå gör som malin fegis?
HAHAHAHHA

stan

drog på stan idag me isabell o antonia käpte tjol och tights (: kan visa sen en bild

:(

har så jävla ont i munnen åh dör blir as förbannad men ska se tv nu puss

japp

skolan idag var as seg hgnbvthg aja men sen var jag me isabell o antonia vi blogga bara har inge mer å skriva a puss

monster flickan

ska börja läsa monsterflickan nu o bada kanske nt uppdaterar nå mer  idag 


svar

vad har du för kamera

SVAR nikon D3100



H E J S A N

god morgon nt gjort ett skit idag ska göra läxa och har träning har nt börjat fixa min än måste göra de nu typ

kolla bloggen!

jag o mina bästisar gjort en blogg så kolla den o kommentera

http://trebastabastisar.blogg.se

 


seriöst :o

Ganska tjock du är som skriver att du äter på max hela tiiiiden

svar HAHAHAHAHA DÖR HAHAHAHAHA duvet väl att jag kan se vem du är som skrive de där o jag vet att du har skrive andra saker här i bloggen

dumfan


melodifestivalen!

ska se de hos antonia sen dricker lyxshake nu så jävla gott a men hörs sen pussar

stan

gick på stan snabbis o käpte en tröja har nt hänt så mycke mer ska äta på max :):)):):):):):


HAHAHAHAHA FAIL!!

idag i skolan så slängde kevin iväg min svenskabok sedan då jag gick och hämta den hedde markus bort stolen så då när jag kom tillbaka så bah satte jag mig o tänkta typ att stolen var där och for på golvet tro jag var i en annan värd då ahhaha skit så jag skratta gjorde hela klassen typ

så.

har bestämt hur jag ska klippa mig nu men iaf följde markus efterskolan kulkul sen for jag o gör läxa nu