Idag

Var på hockey idag sen bör jag kom hem har jag vara slappat och sett på tv


Oj :(

Inte bloggat på länge sorryguys :)


Hockeyn

Gick på hockeyn igår med bästa i fredags sov jag hos Antonia :)


Skoljoggen

Hade skoljoggen idag :)


Hahah

Värsta fail det var idag ramla när jag sprang till maten idag haha dumma lärare


Skyttis

Hade klasskampen idag på skyttis gick väl hyfsat den ända saken jag var bra på var springa 60 meter:)


Jao

Skola imorn inte gjort nått i helgen käkat på Max åjaa men ska på träning nu
Puss <3


Mission possible

Var i skogen hela dan fyfan hatar verkligen de sen regnade de med bah yes :(


Kulliv

Åh så seg dag elr kväll håller fan på att somna typ är as trött vill ha helg:((


Helgen<3333

Haft en sjukt kul helg Asså gått på barnensdag o åkte en läskig karusell Batman modig jag är
Aja grymt kul hare varit iallafall ;)