löshår

satt i löshår nu ;)

tycks?


hej

skola idag blä asså längtar som fan tills sommarlover komma bli bäst ^^

helgen

i freags var jag med markus på kvällen sen på lördag gick jag på stan me markus o anton senare när jag kom hem var jag med anton therese markus ellen kul sen for therese o ellen hem och anton o markus sovde hosmigig

underbart ♥

åhå så himla varmt det är ute sommarvärme bara solat idag på skolan på rasterna

söt vi är


HUVVA :(:(

har blivit allerigsk mot pollen nu så mina ögon rinner och svider så hämskt 

orkester

har orkestersak på tisdag tagga tagga tagga

skor

köpt skor till skolavslutnongen så nu har jag inte mer kvar å köpa kanske bara nå smycken   

fulbild sen då jag åkte slalom


tjenis

vad gör alla idag da? jag ska kanske på stan me mami 

bablala

försöker uppdatera nu medans vi är ledig 

:(

ni suger på att kommentera ni måste jag uppdaterar ju bättre om ni kommenterar

hahaha

inte gjort nå idag vi är ju ledig bah chill (y) fast bara 2 dagar eller typ 4 dagar om helgen räknas komma nog bah chilla elr nå

jo

idag i skolan skulle vi ta sprutor gick bra med de 

 


SÖNDAG

äe me isabell nu kul osv men har tänkt på en sak vi går bara en halvvecka    

heh ;)

varit så lat på att uppdatera ju men ska göra de nu iaf var jag på stan idag med orkestern och spela   

stan igår :)

gick på stan igår och köpte en linnkofta,halsband och nagellack :=)

grattis till mig :**

fyller år idag 12 år heh,  

jippi :)

fyller år imorgon 12 år bah yes nejmen känns as skönt chill

snyggbild.. ser ut som jag har feta ben