Skolan

Tja gjort inget i skolan idag ba tråkat :(


-.-

Mitt Sims laggs ju ba lite Berit tar typ en timme å detta igång allt o jag är seriös .


Haha oj

Typ alla mina senaste bilder har jag mobilen :o


:)

Vacköör


Chill

Haft as najs kväll me Markus Linus Anton och Lukas
Vi for te Ica osv :)


Hatar skogen

Skolan börja ju i måndags så idag gick vi till svarttjärn drygt som fan osv men sen när vi gick hem dog min fot typ seriöst gjorde svin ont :s


Nu så

Ska börja blogga mer men har inte orkat gjort annat osvosv ;)
Men om 2 dagar börja skolan O..M..G Asså


Oj!:o

Väldigt sent inlägg gör mer imorn ;)


God morgon (:

Tjena bitchäs
Vakna halv 8 idag buhu men somna om tills nu ungefär och idag ska jag nog se på film
Pussn


Love it!

Köpte ett as Sött linne i tisdags men har ingen bild på de :(


Ny :)

Köpt en ny väska har allt som behövs tills skolan börjar


Yeah

Skolan börjar snart huvva men idag har jag inte gjort nå bara knäppt kort


;)

Kommer aldrig på nått o skriva här ://