HAHAAHAAH!


HAH SÖT!


juee

ska va med isabell sen på bussby undra vilket trevligt folk man träffar där ? C:

har varit på stan o köpt strumpbyxor osv 


sorry:*

inte uppdaterat på hela veckan typ men vart med isabell antonia o markus

åhhååå<333<3

hitta världens snyggaste skinnjacka mmen hsr ingen bildmåste verkligen köpa en ny skinjackaa<33

svar?.

FÖRLÅT MEN VARFÖR HAR DU SÅ FUL DESIGN?

svar den är fin så hållkäften.


ja vad säg man

varit as glad idag och igår såhär skratthumör hehe , idag i skolan såg vi på nån opera som sög 3D film glasögon var äcklig också aja hejdå puss

lallala

idag efter skolan följde jag med isabell te tränningen och tränade gick bra också

:(((((((((

skolan börjar imorgon känns tört men aja bara bita ihop 

fuläckelgammal bild


Hm

vad ska man göra idag då ? kanske gå på isgalan om jag får och om det går 

söööötbild hahaha :s


min dag :3

inte gjort ett skit idag fotat lite osv men ska kanske in till stan o köpa kläder imorn visa kanske bild sen


ojsaaan! ;)

orkar inte fixa mitt hår jag bruka vaknar halv 10 typ och se på tv typ 2 timmar 

<3

igår var jag med isabell, skit har  inget att skriva skit törtt

chaaaachaa

 

kom och tänka på en helt annan grej mitt hår det var så jävla skabb för typ ett års sen


duger väl!

vet att headern är ful men orkar inte anstränga mig med den den får duga tills vidare 

nytt

vet att det är suddig bild men


nu ser mitt hår ut såhär


LOOOOOOOOOOV<333333

haha fick påsklov idag satan så skönt det känns 

klippt mig

klippte mig idag

klippning

ska klippa mig imorgon

skärp er ;)

seriöst ni måste kommentera bättre

nu vet ni osvosv

bara så alla vet är min system kamera inge ström i drf ni nt få nå bra bilder ska ladda den iaf men skönt som fan den här veckan går bara 3 dagar sen LOOOOOV<3<33<3<3