gjorde om

sminka om mig nyss

målade ögonbryna då med pussar

vitt*


nyår<3

hej mina bloggläsare nyår idag

ska vaa m markus hejdååååååååååååå<3


svar..

hur många har du varit kär i?

svar bara markus

 

vart handlar du mest?

svar kläderaffärer

 

har en fråga vad gör du påå vardagarna utom skolan:)

svar är med kompisar elr nått

 

du är sjukt fin älskardin klädstil vart köper du kläder och dina skor det är såååå fint
svar oj tack köper de på olika kläder

 

hur många läsare har du per dag ?

svar vet inte riktigt

 

vad gör du just nu???

svar lyssna på musik

 

gillar du mest tecknade filmer eller otecknade konstig fråga men kul å veta

svar beror på

 

vad heter din bästis

svar issa,antonia o sofia

 

använder du någon parfym isf vaddå?

svar neepp

 

VILKEN ÄR DIN BÄSTA KÄNDIS ????

svar vetinte.

 

vad käpper du din hårfärg

svar ödlan o brorsan tro ja

 

vad heter du i andra namn :)
ps sjukt bra blogg

svar naw tack :) anna,jennie

 

Hej angelica! ^^
Jag tycker din kille är sjukt söt!
vad heter han?
hur gammal är han?
vars bor han?
Har han syskon?
hur länge har ni varit ihop?
tror du jag kan få chans på han?
kan inte du göra slut?!?!?!??!!??!?!?!?!

jag bor lite utanför kroksta, var bor ni???..
ÅHH; SJUKT SJUKT SJUKT SÖÖÖÖÖÖÖTT <3<3<333<33

men nu värkligheten, jag tycker du är fin men liknar en Fjårttttitiiis <3<33<3
älskar fjortisar!
*Älskar dig <33<<33<33<3<3<<33<3*

MVH ¨Petrica!! YRÊ^^S^^¨¨¨¨

svar omg  so han skulle vilja hadig ahahahhaa

gere bara. jag är ingen fjortis?-.-

 

tycker du om juatinbieber bara undra

svar fan eller

 

sminksr du dig för du är fin i båda
puss å kram

svar sminkar mig ibland (:

 

hur får du ditt hår så fint för:)

svar får de nt fint men tack iaf.

 

 

 

 

 

 


dagens

dålig bild men ni får nöja er

ska bada nu

tjaa har tört liv sitter ba vid datorn

finns det nå bra film man kan seeee?????? ska iaf bada nu ses


isabell

tjenetjena idag typ halv 8 drog markus så jag for till isabell ist

vi gjordee inte så mycke satt vid datorn och sånt

pussar!

ni får en bild på lösögonfransarna under veckan


sig grattis

hej är me markus han ska sova här kul
2 är med han idag sig grattis:D:D:D:D

roligt neimen

var me issa o antonia hade kul   

bajs bild


Dag 9: En bild på dig själv som är tagen för 5 år sedan.

hahahaha


hallå där

hej har varit med markus idag hejdåå :)

fint me sårmun


svar

asså gud.

du är ju fan as snygg jue!

lik Sanna Magnusson, alltså positivt

du är sjukt duktig på att måla dina ögonbryn, för du har väll rakat dom?

aldrig funderat på att färga håret? tex underhåret rosa?

btw, sjukt bra blogg sötnos!:)

svar: naw tack

jaså tycker du,hur du som

jag målar nt dom så mke  brukar göra de ibland,har noppat dom :)

tro nt jag skulle passa i rosa passa bäst i mörkt

tack vad snällt!


hemma nuuuuu

hemma från stan blev nästan inget köpte två lösögonfransar och en subway macka

sen såg vi moa o amanda från idol


drar till stan nu

läs rubliken


HEJ

hejsan jul igår as nicee kan visa sen vad jag fick kan säga en sak jag fick en pippitröjs<3<3<33<3<3<3<33<3<3

a nå ska jag tråka framför datorn hejdå

pussar


dagens

linne - h&m

byxor - h&m


villl ha

bara från ginatricot.


Dag 8: En bild på en puss.


lov yes<333<3

fick lov idag äntligen haha slutade typ 9  haft as najs me brudarna

har nt så mycke å skriva puss


dagens klädsel

hahaha as länge sen jag la ut de men här är de dålig bild men

suddig

tröja - carlings

strumpbyxor - lindeex typ


nt als jobbigt

hade träning idag en o enhalv timme cp de låter ahahaha börrjadse 6 har inge mer å säga pussar

 

bjuder på webbcambild


Dag 7: En bild som du aldrig lagt upp.

Dag 6: En bild från en fest


veeeeeeeeeckan

ganska chill vecka inga läxor tredje veckan vi nt har de sen imorn är det vanli dag onsdag ska vi pyssla o se på film man få ta godig med sig aja torsdag julavslutning

sen fredan händer de ingwt o på lördag är de julafton,orka nt skriva mer ont i armen


älskar du<33333

var med markus o issa idag men issa drog 4 typ så då vare ba jag o markus

kul..

har skit ont i huve tro jag ska gå lägga mig hörs sen pussar!


svar på kommentar

din blogg är ju så bra vrf bloggar du nt lika mke för svara i inägg

svar: nt vetat vad jag ska blogga om ellr så


galet kul :DD:D

nt gjort nått på skolan typ utom lucia dårå sen efterskolan fölhde antonia å isabell mig hade as kul btw tonade håret igår :D


tråkaaaaaar :PpP

läs rubriken hejdå:D


Dag 5: En bild på dig själv som barn.

hahahahh 0 år men


max<3<3<33<3<3<333<33<3<3<33333

nyss chäkat på max :D annars har jag inte gjort nått idag tror att isabell o antonia ska komma   

nöjd cheyyyy

fick veta hur engelska provet gick på skolan idag mist 22 för å bli godkänd jag fick 37,5/52

blev nöjd med resultaltet


frågestund

tänkte ha en frågestund så fråga på alla måste annars då ni...

Dag 4: En naturbild.

VI ÄR JU I SKOGEN IAF


Dag 3: En bild på något som gick snett

HAR TYP INGEN BILD

haha fin eller?

chill dag vi har fördjupningsdagar idag och imorn så jag hade bild hela dan hållde på med gips haha skohigt sen sluta vi halv 2 me oj juste ska praoa imorn på ett dagis

ERKÄNN ATT BILDEN ÄR GULLIG VA?!?!?!?!?!?!?!?!?!


Dag 2: En bild på någon du älskar.


chill på stan

gick på stan idag med isabell  kul vi kolla på lucia osv

åt på max haha gött köpte ett ärhänge och hårspray