skolfoto

hade skolfoto idag ser säkert as failad ut

tjejkväll

var tjejkväll på stan kunde dock nt gå hade träning men for endå halv 6 köpte 3 hårspennen 3mössor o en tröja:p

proud girl..

as glad eller a  köpte en jacka som jag villat ha idag yee

ska ksk på badhuset imorn

ska se på tv nu o tjocka imig godis och chips hörs sen puss!


AS GLAD JUST NU.


haha bjuder på bilden.

hade plattat hår komma nog platta det hela veckan..

sjuk! :3

är sjuk idag tjalalala..

ska upp nu.


tonat

tonat de svart..


färgning

ska färga håret nån dag vet dock nt när.

ska ha iaf mörkare hehe

kort inlägg men men.


inget o göra.

vet nt vad jag ska göra just nu

bilden är nt ny,puss!


stan:D

tjao gick på stan med markus idag grymt kul köpte bara 2 par tröjor,tights,coca cola o 3 chokladbitar

 


tack alla<3

vill bara säga tack för alla snällao gulliga kommentarer jag få av er bloggläsare massor söta o roliga

tack!!


ny redigerad bild


HEHEHEHE


förlåt:o

oj,förlåt för suf uppdateringen ska bättra mig men iaf

inte gjort mycke idag jo ätit på max<3


jaoo :O!!

idag hade vi idrott i skulle hoppa över nån pall sen när jag gjorde de så for jag snett med foten fyfan vad ont jag har!!

aja idag har jah köpt en väska kan visa er senare puss<3


:D

igår i skolan fick vi reda på vad vi fick spela på orkestern

fick saxofon

*nöjd*:)


hej<3


svar på kommentar

snyggt målat du äger på att sminka

svar: aw tack, haha nejöö!!


dagens

har ju varit på barnensdag me brudarna så nt

kunna visa kläderna men ser ut så här idag  

tröja - ginatricot

tights - H&M


dagens smink osv


barnensdag

dog idag nästan amanda knuffade issa som for på mog så jag landa knät mot en bänk åh höll på dö  gjorde så jävla ont  aja sen efter skolan var jag med markus chilla med han senare drog vi till therese

sen på kvällen drog jag o markus på barnensdag åkta inga karuseller (markus våga inte) skagå imorn med therese me