Mycke

Gör många inlägg nu ;)


Mobilblogg

HAHAHAHA söt


förklaring

såv ni vet så typ alla mina bilder jag lägger uåå är från iphonen aja 
 
puss'n 

ojj xdd

inte uppdaterat nå typ men ska bättra mig 

Mobilblogg

Tja allihop komma blogga lite från mobilen oxå, men idag var jag på bingo vann wiho ! ;D


hemma :)

är hemma nu från lycksele

Utkast: Jul. 27, 2012


jäs :)

som ni kanske vet är jag ju i lycksele :() int gjort mycke vrit på stan osv köpte en väska igår iallafall åh älska den 
och jag har ju skrivit före att det inte går å ladda upp bilder ;(

tjääää

kan inte ladda upp bilder här :(

ooj

ni komma få småa inlägg här :)
vene om jag lagt upp detta foto nått men 

sorryyyy

har tyvär inte hunnit blogga så mycke nu men om en vecka far jag till lycksele skönt som f...a....n  

svar

är sugen på och köpa en kamera så vilken tycker du ?
svar: vet inte riktigt , men tycker att man e bra haft den i ca snart 2 år och inget fel på den det e en nikon D3100

hur gör man på nya blogg.se ?

 

umeåååå

hade sjukt kul i umeå igår megazone sen åt jag och isabell på mcdonald's mumma 

svaren

1. har du löshår ?
2. vart köper du dina kläder?
3. kan du uppdatera oftare

svar:

1 jajamen

2 olika mest från ginatricot,carlings osv, ja de kan ja väl

 

vad gör förutom och blogga ?
de har blivit dåligare bloggning på sistonde

svar: lever livet nejmen chillar osv

 


gillar du och blogga ?

svar: ibland



hur många har du varit tillsammas med ?

svar: en

 

sminkar du dig ? issåfall vad ?
vill du vara nån kändis ? vem då

svar: aa, mascara ibland ögonskugga

typ nån jätte känd michael jackson om han levde

 

favorit mat?

svar: max,kebab

 

vilken färg skulle du tänka dig ha?

svar: på håret? isåfall rött, svart med ljusbruna slingor eller hel svart



varför tycker du att du är så fet ?

svar: tyck bah det

 

favoorit parfym?
kläder?

svar: den jag har evid dence, ett linne från gina och ett från carlings

 

hur gör du för att vara så fin?

svar: ser ju bara så här:o

 

favorit kläder
smink?
skor?

svar: läs längre upp, mascara,vene

 

mobil/dator
tv/dator
godis/chips
cola/fanta
kille/kompisar


vad gör du helst tar det lugnt hemma eller går på stan ?

svar: båda

 

1. haru stökit rum?
2. bh storlek?

svar: 1,nej faktiskt inte, 70a/b


TAGGA(a)

ska te umeå imorn så blir ingen uppdatering

hej

var me isabell idag och fotade

ah

gick på sommarfesten en stund igår den sög ju så for hem o va med issa,antonia och olivia