bilder sen igår

viknäppte massa kort mer men orka nt lägga in

SVAR PÅ KOMENTAR..

anonymm ge mig telefonen

svar:haha me tänk nt äns tanken


anonymm-ge mig telefånen??? svar ahaaha nej vf ens fråga?

 


god morgon

god morgon  bitchääs nejmen skoja iaf igår kl 7 for jag till amanda chillade me henne for hem klockan kvart över 9 skava med henne idag aja ska klä på mig o sminkamig

svar på kommentar

-du passar as bra i sne lugg

svar tack vi ha sne lugg oxåå


HÅRET<3

gjort håret klart blev iaf nöjd med det wow typ första gången jag är det har sminkat mig nu ska ut nu

ÄNTLIGEN!!!

FICK DAMP PÅ DATORN KUNDE NT LOGGA IN PÅ BLOGG.SE FÖRSÄKTE KANSKE 85895E44 GÅNGER

KAN IAF NUU HEHE ONÅDIGT INLÄGG MEN MEN


stämmer

hahahaahha stämmer faktiskt

markus nilsson<3


svar på kommnentar...

- o helvette vad häftigt hur fan lyckas du med detdär?

svar: elr hur fett coolt ju, jadu det kallas skicklighet.


säkert,inge najs?


mums?

åt en klubba imorse som typ smaka plast äckligtt

aja sovde ganska länge idag något skönt he-he


svar på kommentar

-men vad fint målat<3<3 måste jag säga

svar aw! tack så mycket<3


sminket

bjuder på bilden tagen idag faktiskt he-he

nanana kommer nt på nån rubrik

har nyss sminkar mig chilllar osvnyss sminkat mig ckillar osv

yee :(

haft en jobbig natt först frös jag så fick ta på migg täcka sen svättades jag tog av mig tecket o de var as varmt sen vare nnågra idioter som prata hela natten as drygt

är fan as trött nuu

aja<3


björn<3<3

en gullig fet liten björn från djurparken

argee :/

har haft en ''lock'' i min lugg går inte att blöta elr kamma bort fatta ireterande

stugan

här är vår stuga i lycksele

konstig uppdatering

vet att de har varit konstig uppdatering men komma bli som vanligt snart hoppas jag:( var iaf på djurparken igår

lycksele(L)

sitter i stugan har åkt 20 jävla mil datorn funka inte då men dem funkar nu

orka://

fan vad drygt måste klva upp 5-6 imorn .
bilden är sen ifrån junsele förra året

smink!

ska tvätta bort sminket nuu

somna medd de på duktig cheeyy aja vi hörs


wtf?:o

hahaha mitt armband jag har ge rmig stötar scary?
tro inte den gillar mig-.-

svar på några kommentarer

har du och markus gjort slut?
svar: nej vi är fortfarande tsm

har du en iphone 4?
svar: en iphone 3

sminkar du dig varje dag?
svar: inte varje dag men

hur länge har du och markus varit ihop
svar ett år och 6 månader?

vilka brukar du vara med?
svar: olika men mest markus och therese.



upp

ska upp nu eller ah tat nått och käka

*GARVAR*

hahaha värsta biga ben bah kul

nya örhängen


NUDLAR<3<3

ätit nudlar nyss och sitter vid datorn

svar på kommentar

vackert öga vems är de? (bloggen din är as bra) puss

svar de är mitt öga (åh tack!) <3


känner att jag inte bloggar lika ofta nu :o


nyss ätit!!!

kom hen halv 5 ca och  åt före var jg med tess,jonte och greta 
vi hade iaf KUL

for ner till macken!


var med markus idag kul på fredag ska jag markus greta och therese spela påker*


idag ska jag på bio me greta,therese komma se kunf fu panda 2


här är örhängena jag köpte på stan,


bild sen jag var på stan!<3 var där med therese köpte bara örhängen och åt på max


sommaren med dig var helt underbar saknar alla våra minnen måste fan ta och ses snart


nyss ätit så chillar framför datorn inta illa :) imorn blire stan me bästa tess


svar på kommentar

najjs mobil vilken affär köpte du den på nån som reklamderear? (älskar din blogg!<3)

svar ojah köpte den på telia där reklamderar jag! åh kul och höra :)<3


var och bada igår med min älskling nujjs JAG ÄLSKAR DIG MARKUS


glad tjej fått min iphone är så jävla glad nu<3


nyss ätit har tonat håret idag kommer bilder på de sen


var på sommarfesten igår sög ju fanns nästan inget att göra så :)<3