svar på kommentar

vad vill du vli när du blir stor

svar eh jag vill designa skor elr fotograf älskar  att ta bilder kanske hårfrisör


svar på kommentar

du ser inte als fin ut så du vet dit hår är inte fint ..

svar K. jag ser väl ut som jag vill vadfan skadar de dig o nej jag vet att mitt hår inte är fint ingen nyhet idot.


var o bada med markus idag


var o bada med älsklingen idag najjs förutom brändes av en bränäsla men


svar på kommentar

du är så fin kan du lägga upp fler bilder på bloggen elr nått aja puss

svar åh tack ska du ha lägger typ jämt upp bilder på mig själv påbloggen :* men


svar på kommentar

-söt bild<3

svar oj tack fast de tycck jag inte


fick kläder av mamma idag en kofta o nån slax åverål (stavning) asså nt en sån man har på vintern


yee gör alla på idsommar då ska till kusinerna imorn blir najjs de juu

tog bara nån bild

svar på kommentar

as fin bild gmn, älskardig<3

svar tack dsm gmn älskar o saknar dig as mke:o<3


ny duschat hår osv har vaknar runt 12-halv 1dom senaste dagarna nu


ser lite bleek ut hehe . nåja varit hos mormor o kusinerna var ju trevligt kom nyss hem


VAR MED MARKUS BABE IGÅR SAKNAR HAN REDAN HEHE


Har nt hunnit bloggat nått men vafan varit med markus hela veckan


haha cp bild men erkänn lite söt ändå.Inte gjort mke idag suttit viddatorn nivet..


gott med energy dricka har fan blivit helt galen i det :** nue


varit med markus hela dan köpte en moppehjälm oxå, och åt på milano


hehe åkte på moppen nyss (med pappa) de e amandas


såg ut så här på skolavslutningen ;)


sommaren komma fan bli bäst va på hallonbadet igår (var där med markus) väntar nu på att den jäveln svara på sms annars slappar jag bah ;)


SOMMAR FAN VAD JAG LÄNGTAR


e as trött hehe var med markus igår


chillar bah


är med markus nue ska ksk på örnxbo (stavning) nåja sen så chillar vi bah yee sitter vid datorn o smsar