ÅJ HERREJE

om 2 veckor får vi våra betyg attans :/

helo

var as trött i morse ville verkligen inte stiga upp asså det är den värsta känslan ju :( aja övrigt har jag bara varit hemma idag o pluggat 

HÄR ÄR JAG ;)

dålig uppdatering MEN VARIT SÅ LAT eller a förskyld typ men helg nu iallafall men varit fett trött dom senaste dagarna velat sova bara 

huva

känn mig as förskyld och så men bara att härda sig föresten var jag på bad idag fast jag hade ont i huve o halsen men kul vare

tjänaaaaa:))

inte uppdaterat nått i veckan men a gjorde inge speciellt i måndags , i tisdags hade jag utvecklingssamtal i onsdags hade jag orkester sak var bara  isac ,jag ,alice ,elin ,daniel ,olov,wiliam från vår skola där. i går gjorde jag inget o idag va jag med markus olov isabell o antonia :)

OJ ://

inte uppdaterat nå i veckan men har inte orkat helt änkelt men idag har jag varit i skolan trpkigt eller nä faktiskt inte har utvecklingssamtal på tisdag btw

Bdjdowkebevdkfle

Hej:)
Sitt o ha tråkigt här :(


HÄR ÄR JAG WIHOOO

åh så sjukt trött alltså och jag tror jag jag 1345443434 knivar i ryggen , sen äre skola imorn fuck 

DAGENS OUTFIT

hahahah gud as länge sen man la ut dagens outfit osv men a har ju fett tråkigt så här får ni den 

jag vet , jag är fin :)

här får ni några bilder från igår jag är så snyyyyyyyygg:*********