stan .. ;)

gick på stan idag fick med mig ett armband och ett linne sen satt jag o nörd iphones på den nyaa affären i port 9 om ni far dit så kanske nni ser några egopic på mig mahahah

ser lessen ut


uusch

känner mig as fet


så jävla taskigt

jag förstår mig inte på folk som bah ska klaga på en att man är ful eller nå jag är mig själv så STFU

så otroligt dumt .. 


frågestund

tänkte ha en frågestund så fråga exakt vad ni vill ;)

hahahhhha

inte uppdaterat nå känns de som men i sommar dåjävlar

sommarlov

har skolavslutning imorn så jävla najs ändå ett helt sommarlov <3 underbar känsla

fett chill

inte gjort nånting i veckan men idag var min klass på lomsjön åh härligt bade med byxorna på mihihi :**


yaaaeee

discot vi hade var grymt hade stämplar fulla armarna men nu är dom borta 

bio

gick på bio igår fett kul hihi 

 

kolla vad söt gammalbild jag hittade


fredag<3

har disco idag med klasseen 2-4or är bjudna komma bli fett