Nyår

Idag är det nyår så men aja har fett cp ont i magen :( aja så här ser jag ut idag. :))


Så Här såg jag ut idag :)

Haha. Ni får dagens outfit :)


Trollolo

Inte gjort Mycke idag men igår var jag med issa o Linnea kul osv och imorgon är det ju nyår vad ska öns nyårs löften bli då ...?
Aja hare bra :*


Oj ... Hej bloggen

Glömt bort å blogga men ah haft en toppen jul osv i förgår var jag på stan fick med mig ett linne och en tröja det var ju mellandagsrea men aja hare bra :**


JUL AFTON 2012

julafton 2012 ~
jag fick
 
en iphone
sminklåda
eyeliner
mascara
ögonbrynspenna
en bok
ett spel
skal te mobilen
MASSA pengar
nagellack
2 halsband
3 byxor
5 linnen
trosor
bhar
2 koftor
3 tröjor
tvål&champo
mössor
skarf/halsduk
osv

ojdaaa!

tänk att det är julafton imorgon :s haha längtar som bara den iallafall och till veckan får jag mina betyg hemskickade känns lite pirrigt men övrigt har jag fått en till töjning tack:)

tja människor ;););)

helgen har väl vari sådär inte gjort nå särskilt men på tisdag ska jag praoa på edmarks me isabell kul sen onsdag har jag elevensval å ska ha bild :)

...

fick mitt betyg i gympaigår och det kommeer jag inte att berätta men jag fick inte F  och på torsdag komma jag få mina betyg i alla ämnena  

dag4: bloggar du läser

http://theresefotar.blogg.se
http://hannahholmgren.bloggplatsen.se
http://lisanordiin.devote.se
http://lisohman.devote.se
osvosv 
läser ju fler bloggar såklart men dom här kom jag på just nu så :)
 

dag3: dom 3 bästa låtarna

har inte direkt nå favorit låtar jag lyssnar på olika så ;)

bad day :/

var på riktigt skit humör igår menmen , idag var jag på bättre iallafall men imorn äre lcia å julbord åhhh 
 

dag2: vad tycker jag om min klass?

min klass 6B är den bästa klassen haha nejmen jag älskar min klass fast vissa är ju lite ... men jag är jju vän med alla i klassen nästan iallafall och killarna är ju schyssta med hur som helst skulle jag inte vilja gå  i nån annan 6
här är den <33

dag1: om dej

jag heter angelica som ni alla kanske redan visste och är 12 år, jag går i 6b på änget och ja mitt humör kan ju vara lite upp o ner ,  mina vänner betyder allt . på fritiden slöar jag mest nejmen smsar elr är me kompisar, till jul alltså snart får jag mina första betyg lite pirrigt ju , förresten så är vi 4 stycken i min familj min mamma pappa o syrra .
det var nog allt om mig kommentera om ni vill veta nå mer ;)
 2010
2011
2012 
 
 

20 dagars lista

20 dagar
dag1: om dej

dag2: vad tycker jag om min klass?

dag3: dom 3 bästa låtarna

dag4: bloggar du läser
dag5: din facebook bild

dag6: En bild på dig och din bästavän

dag7: Det här saknar jag

dag8: Det här ser jag framimot

dag9: Det här vill jag bil när jag blir stor

dag10: de här gör jag på min fritid

dag11: en jag inte ha träffat på länge

dag12: Det här vill jag göra innan jag dör

dag13: en person som ha kommit dig nära under kort tid
dag14: en person du skulle vilja byta liv med för 1 dag

dag15: en låt med många minnen

dag16: Det här vill jag ha.

dag17: Mina dåliga ovanor.

dag18: En bild på mig och någon jag älskar.

dag19: de här språket vill jag prata flytande

dag20: En bild från en tid du saknar.

konsert

hade konsert idag , a gick ju bra men en annan sak så har min äckliga huvudvärk försvunnit hihi
blöbb vad ful men 

1a advent

första advent idag inte gjort nå speciellt gått på stan me mamma köpte 2 linnen för övrigt är jag väldigt förskyld asså blä ont i huvet och snorig